onsdag 6. januar 2016


2016

Nytt år nye muligheter.


Har starta det nye året med Crazy beards fra Tim Holtz.
Stempla opp disse på treffet i høst og har gleda meg til
å ta de i bruk. Dessverre så må de jo fargelegges men, med mine
Watercolor pencils fra Prima, er det bare å kaste seg over
oppgaven.



Stempla opp mange så hadde jeg flere å prøve meg på.
Kjekt med farger så disse ble fargeglade.



Inni kortet ble det stempel fra Kort & Godt og
Tim Holtz Flaskekapslene er fra Korthobby.


Deltar i januarutfordringen Alt er lov hos  http://korthobbyutfordring.blogspot.no/


3 kommentarer:

  1. Godt Nyttår Anny ! La meg til som følger i bloggen din.
    Herlig fuglekort du har laget ! Spreke farger.

    Torill

    SvarSlett
  2. Godt nyttår til deg også, Torill

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett